de Droom afsluiting


Stop met de leef/zienswijze waarin u zichzelf verstrikt heeft, en welke u als u niet oppast verstikt.
Geef de mensen de mogelijkheid Mij te vinden.
De Bron van Liefde, levende wijsheid, het Weten.
De Bron van ware Inspiratie, Scheppingskracht.
De Bron van Eenheid met alle leven, waar de angst is opgelost.
Het Goddelijke Kind in uzelf.
Stimuleer dit door alle mediaorganen. Ik zal u hiervoor aanwijzingen geven.
Mijn Koninkrijk is niet van deze wereld.
Het is nooit de bedoeling geweest om hier een koninkrijk te bouwen.
Deze aarde is slechts een leerschool.
Het leven gaat om op te wekken dat wat niet van deze wereld is.
Dit leeft in het hart en is in eenheid met Mij.
Het geluk zal nooit buiten jezelf gevonden kunnen worden.
Dat wat buiten is kan weggenomen worden, en daardoor zal er altijd afhankelijkheid zijn.
Dat wat in het binnenste is, is van niets afhankelijk en omvat, bevat, uiteindelijk alles.
Er zijn mensen die van hieruit leven. Ik zal jullie tonen wie zij zijn.
Geef hen de mogelijkheid om de mens voor te gaan op deze nieuwe weg die uiteindelijk tijdloos en universeel is.
Ga zelf ook bij hen in de leer en volg hun instructies.
Mijn Wil maakt zich kenbaar door hen.

Het is tijd om naar binnen te gaan.
Niet langer rondwervelend op de oppervlakte van het leven in zelf gemaakte vicieuze cirkels.
Het is tijd om deze te doorbreken.
Leven en dood zijn een.
Ziekte is kans.
De wereld bestaat niet.
Ieder maakt zjn/haar eigen wereld, de binnenwereld wordt weerspiegeld in de buitenwereld.
Leven is vrijheid van wil.
Vrijheid om te groeien naar Mij, om een te worden met Mij.
Maak Mij vrij.

Ik ben de Liefde.
Een Levensaccu die nooit leegraakt.
Een zee van leven die nooit op zal drogen.
Een Stroom van Energie die onafgebroken naar buiten vloeit.
Ik heb het antwoord op al uw vragen.
Ik ben de weg naar het Licht, en het Licht zelf.
Gij maakte de duisternis.
Gij dacht God te zijn, maar werd de duivel.

Ik heb u nog veel te zeggen, maar voor nu is het genoeg.
Van nu af aan zal Ik bij u zijn.
Ik zal bij u zijn, in het grootse werk dat voor u klaar ligt.
Mocht ge niet naar Mij willen luisteren, dan zal de nachtmerrie die ge aanschouwt hebt, spoedig werkelijkheid worden.
Er rust een zeer grote verantwoordelijkheid op uw schouders.
Het lot van de wereld, ligt in uw handen.
Beschaam Mij niet, want Ik zal u beschaamd laten staan voor hen die ge naar de ondergang gebracht heeft.
Voor nu ga Ik u verlaten, want de nacht van de wereld is voorbij.
Hoor naar Mijn woorden.
Ik omhul u nu allen met Mijn Goddelijke Liefde.

Als de Mens dit gezegd heeft, wordt ieder doorstroomt met een intens gevoel van gelukzaligheid.
Een intense Liefde voor elkaar, voor het leven.
Men omhelst elkaar in opperste vreugde.

Dan weerklinkt zacht: Laat uw hart en ziel,
open zijn en blijven,
en open nu uw ogen.

Het volgende moment, opent ieder zijn ogen.
Men bevindt zich in bed, ieder in zijn eigen huis.
Het wezen van Liefde, is als een kostbare schat meegenomen uit de droom.

En zo geschiedde dat het onheil werd afgewend.
De droom vervaagde niet.
De nachtmerrie werd geen werkelijkheid.
De nachtmerrie doemde slechts op als van het ware Pad afgeweken werd.
Uiteindelijk hoefde niemand dit spookbeeld meer te zien.
Men putte zoveel geluk, zoveel vreugde, uit het opbouwen van deze Nieuwe Wereld, dat uit eigen vrije wil voortgegaan werd op deze weg.

De weg van het sterven.
Het laten sterven van alles wat illusie is.
De weg naar de Opstanding.
De Opstanding van de Christus in ons zelf.
De Brug over de afgrond!

Kagib

Reacties

Populaire posts van deze blog

zachtmoedigheid

NIETS ZIJN

de golf en de oceaan