geslachtsdrift



Dit is een thema waar ik veel jaren mee bezig ben geweest.

Het aspect van de lust is duidelijk voor me dat is destructief. Maar ook dat kun je niet onderdrukken of overstijgen. Dan vecht het terug of werkt onzichtbaar verder.
De oplossing ligt in het vrouwelijke in de mens dat dit toegang mag krijgen. het vrouwelijke aspect. Het gaat om wat is in het hart. Het ware Hart. Dat dit je meer en meer mag vervullen.
Als dit proces meer en meer plaatsvindt verdwijnt vanzelf de lust daar hoef je niets voor te doen. Praat hierin uit ervaring. Je bent dan vervuld in dat vrouwelijke in Essentie
Betekent dan dat je in een relatie seksualiteit moet afzweren. Ook hier heb ik veel naar 'gekeken'  doorvoeld. Mijn antwoord is nee.

Het bijzondere van het vrouwelijke als dit ingang vindt, als Essentie je mag vervullen dat alles zich omkeert. Alle eigen-verlangen, verdwijnt. Dus ook de lust naar bevrediging door de ander. Het gaat dan om samen, verbinding, geven, delen, uitstromen. Algemeen in het leven en ook in de seksualiteit, Er is hierin geen afhankelijkheid je geeft om de ander in alle verbanden zonder hier iets voor terug te verlangen.
Dus dat is de oplossing voor alle problemen, vervulling vinden in het vrouwelijke. Dat dit op aarde mag komen en zo vervulling mag geven aan het totale leven.

Kagib

De uitgesproken woorden:

http://we.tl/t-rHOBx81J7a



Reacties

Walter zei…
Geslachtsdrift, laten we het maar 'geilheid' noemen.. Geef het een plek en doe er niet benauwd over..Want met die kramp worden we vaak opgevoed.
Kagib zei…
Leg ik ook goed uit he Walter, niet onderdrukken. Het is een proces geweest van mijn hele leven en dit is mijn conclusie, de vrucht vh proces. :)

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN