balans verbroken

 Hi,

Ja, toch even een reactie op de actualiteit, de inval van Rusland in de Oekraïne.
Ik ben niet met politiek bezig hoe verschrikkelijk het natuurlijk ook is voor iedereen in de Oekraïne en die daarbij betrokken zijn.
Maar voor mij gaat het om het geheel.
Zoals de titel van dit blog, de balans is verbroken.
Nu kan alles gebeuren.
Een 'spel' van actie reactie.

Voor mijn gevoel is dit nog maar het begin.
En nu gaat het erom wat is in je wakker geworden, waar sta je?
Van waaruit leef je? Waar gaat het je om in het leven?
Het heeft alles te maken met het boek van mij wat binnenkort uitkomt.
Het gaat om het fundament vinden in onszelf.
Want wat buiten onszelf is gaat op zijn grondvesten schudden, letterlijk en figuurlijk.
Alles wat zolang rotsvaste zekerheid leek blijkt los zand te zijn.
Ons systeem dat zo onfeilbaar leek blijkt fragiel en van zoveel afhankelijk te zijn.
Wij zijn zo afhankelijk geworden van zoveel buiten onszelf.
En zolang dat allemaal blijft draaien lijkt er niets aan de hand.
Maar dan wordt ons ineens alles uit handen geslagen.
Eerst een virus, corona waardoor de hele wereld bijna tot stilstand werd gebracht.
En nu dan oorlog.
Een oorlog die misschien ver weg lijkt.
Maar hierin zal zichtbaar worden dat alles met elkaar verbonden is.

Het fundament van mijn boek is al stort de wereld om je heen in, wat in jou en iedereen is, is onverwoestbaar. Als je dat gevonden hebt in je opgebloeid is kan niemand het meer van je afpakken. Daarin kun je rusten, vertrouwen vinden en ook inspiratie, leiding van binnenuit. En steun een Liefde voelen binnenin dat je geliefd wordt.
Alleen binnenin kun je zekerheid vinden in alles wat zich nu aan het ontvouwen is.
Alleen binnenin zijn de antwoorden in alle verwarring.
Alleen binnenin kun je waarlijk de vrede vinden en steeds weer hervinden.
De hele wereld heeft een nieuw fundament nodig en wat dat fundament is, is de Sleutel die ik in dit boek uitgewerkt heb.
Wat er ook gaat gebeuren vanuit dat fundament kunnen we een nieuwe wereld opbouwen. Daarin zal waarlijk verbondenheid zijn kunnen we werkelijk één wereld worden van binnenuit.
Dat is wat deze tijd vraagt want de oude structuren zullen meer en meer instorten.

Wil je op de hoogte blijven, bovenaan staat inschrijven, dan krijg je een bericht als mijn boek uitkomt. Het zal je waarlijk tot steun kunnen zijn in alles wat komende is.
And spread the word verspreid het woord meer en meer urgent zal worden wat ik in dit boek uitgewerkt heb.
Samen kunnen we het verschil maken.
En als je op de hoogte wil blijven hoe ik sta tov alles wat zich ontvouwt onder dit blog staat volgen, dan krijg je elke week een update over eventueel nieuwe teksten die ik geplaatst heb.

Dat het Licht van binnenuit meer en meer mag gaan stralen, we elkaar daarin mogen vinden.
Dat er van daaruit waarlijk verbondenheid mag zijn, elkaar hierin kunnen helpen, steunen elkaar vinden in dat Licht in die ware Kracht de ware Liefde binnenin. Dat je dit mag voelen.

In verbondenheid Kagib


Reacties

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN