de oorlog en mijn boek

 


de oorlog en mijn boek

Hi,

Ja, het is toch wel een frappante samenloop van omstandigheden, de oorlog in de Oekraïne en mijn boek dat over een paar weken uitkomt.
De hele wereld staat op zijn kop, en zoveel is onzeker.
Sinds mijn laatste blog weer bijna drie weken verder en de oorlog is nog in volle gang.
Meer en meer mensen krijgen er mee te maken, direct met gevaar voor eigen leven, dood of verwonding, intense angst, op de vlucht en indirect vooral nu de financiële gevolgen, de energieprijs die de pan uitrijst, hoger en hoger wordt en meer en meer levensmiddelen die duurder en duurder worden. Dreiging dat de oorlog ons ook direct gaat raken al is het maar door de kerncentrales die niet meer goed onderhouden worden. Of bij velen de angst voor een kernoorlog een derde wereldoorlog.
Alles staat in het teken van deze oorlog.
Hoe hiermee om te gaan?

ik durf te zeggen, mijn boek is een antwoord.
Een antwoord op alles, als we naar dat antwoord willen luisteren.
Het antwoord dat binnenin ervaren kan worden.
Binnenin de hulp de Kracht het inzicht, alles wat je nodig hebt, juist nu, ligt binnenin je hart te wachten.
En dat is het fundament van mijn boek, het open hart, waardoor het Weten in het hart zich kenbaar kan maken.
Het Weet wat Wil.
Het Weet wat is.
Het Weet wat juist in dit moment gevraagd wordt als we willen luisteren.

Vanuit dat fundament, mocht alles echt instorten kunnen we een nieuwe samenleving opbouwen, een nieuwe wereld waarin alles omgekeerd is aan hoe we nu leven.
Niet die zekerheid vinden buiten onszelf maar binnenin onszelf.
Niet de ruler van de mind want de mind heeft alles kapot gemaakt maar dat het hart mag overnemen, het Weten in het hart. Een levende Bron van kennis.
Die grondige bezinning heroriëntering is nu nodig, ons diep realiseren hoe we het nu doen daarmee redden we het niet. Om het recht voor zijn raap te zeggen daarmee hebben we er een zooitje van gemaakt.
In mijn boek wat nu binnenkort uitkomt kunnen we opnieuw beginnen.
Echte zekerheid vinden, binnenin.
Als je het daar gevonden hebt kan niets of niemand het meer kapot maken.
En juist nu ook een steun in alle onzekerheid een nieuw perspectief een nieuwe zin.

Als je op de hoogte wil blijven, bovenin dit blog staat inschrijven, daar kun je je opgeven voor een promotiemail als mijn boek uitkomt.
Het is een kans, een kans die ik jou geef, in dit boek, om echt te gaan leven.
Een echte samen-leving worden, samen onderweg in gelijkwaardigheid, levend van binnenuit, vanuit het Weten in het hart.

Zonodig sterkte in verbondenheid Kagib

Ps bovenstaande staat dus op ander blog. Hieronder de link daarvan:

Auteursblog

Reacties

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

DE OERWET