introductie

lieve mensen,

Wil hierbij mezelf even voorstellen.
Ben al lang op weg op t spirituele pad en daarin is iets in mij wakker geworden wat tijdloos en Universeel is. Ik noem dit het Weten in het hart omdat het zeker niets met het verstand te maken heeft maar veel meer met het hart. Een open hart dat kan ontvangen. Een open staan voor wat de Kern van dat hart is, de Essentie.

Vanuit dat Weten in mijn hart zijn zeer vele inspiraties tot uitdrukking gekomen en blijven tot uitdrukking komen. Die wil ik nu graag met jullie gaan delen. Ook de uitgesproken versie daarvan.
Daarnaast wil ik teksten gaan plaatsen van iemand die me zeer zeer na aan t hart ligt zeer diep met mijn Ziel resoneert. Barend van der Meer. Ook deze teksten heb ik uitgesproken zodat je ze nog meer kan voelen.

Weer n nieuw begin, ik hoop dat dit blog veel voor je mag betekenen.


hartelijke warme groet Kagib

Reacties

Populaire posts van deze blog

de golf en de oceaan

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS