het Heilige Vuur




Het Heilige Vuur.Het Vuur dat heel is, dat niets is, dat alles is, dat niets mist.Het Vuur van de Liefde dat in ons wakker mag/kan worden.En als het eenmaal is gaan branden dan is alles anders.Dan gaan we op reis.Dan is nog het enige verlangen om een te worden met dit Vuur onder leiding van het Vuur. Dat alles in dit Vuur mag verbranden.

Dan geven we onszelf over. Hier ben ik, ik geef me, ik geef alles wat in me is. Laat me zien, zien wat me tegenhoudt, wat de eenwording blokkeert. Open mijn ogen voor mijn realiteit, brandt mijn illusies weg. Ik ga voor het Vuur door het Vuur. Door het vuur ontstaat een louterende brand, en van daaruit een transformatie, omzetting. Het grootste avontuur dat het Leven te bieden heeft is dit Heilige Vuur.

Kagib

En de uitgesproken woorden:


Reacties

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN