tijd voor bezinning




En toen was r stilte…

Niets was meer van mij te vinden waar dan ook.

Waarom?

Nee,niet omdat ik verdrietig zou zijn of wat voor emotie dan ook.

Het is moeilijk uit te leggen.

Sja de wereld is niet vergaan hihihi

Geen enkele grote uiterlijke verandering, geen schokkende gebeurtenissen.

Geen grote aardbeving, geen instorting vh geldstelsel geen uitvallen van de electriciteit vanwege zonnestormen.

Helemaal niets, wat dan ook aangekondigd was.

Ja ook geen totale wereldondergang of ineens allemaal int paradijs naar de 5de 10de dimensie of wat dan ook. Maar dat had ik ook altijd al gevoeld.

Maar helemaal niets waar geworden van al mijn voorvoelen alles wat ik gedeeld heb.

Geen uur vd waarheid.

Geen verdwijnen van alle vrijblijvendheid.

Eigenlijk onvoorstelbaar hoeveel mensen mooie spirituele mensen in deze waan meegegaan zijn.

En ja ik ook. Ik was er zo zeker van, het kon niet meer anders, alles kwam samen.

De finale van de helft van mijn leven begonnen met de inspiratie Afscheid en Begroeting.

Het werd van binnenuit aangeduid. Een afscheid nemen van alles.

Helemaal voorbereid dat alles anders zou zijn.

En nu is t bijna 2013 en alles is nog steeds hetzelfde.

En toch…..



Wat niet verdwenen is, is de innerlijke verandering.

Wat ik verbonden had met het aspect van eindtijd van afscheid, voorbereiding op die grote verandering, blijkt veel definitiever te zijn. Blijkt niet te verdwijnen.

Niet het idee van, ok. Ik pak de draad weer op, ga weer verder waar ik gebleven was.

Dit is niet meer mogelijk.

Wat in mij veranderd is, kan niet meer terug gedraaid worden.

Kan me zelfs voorstellen dat die energie krachtiger en krachtiger gaat worden.

Dat dit de scheiding zal zijn voor wie er voeling mee heeft.

Dat alle vrijblijvendheid op n andere manier verdwijnt.

Het vernisje eraf.

Dit is het proces wat afgelopen jaar in mij plaatsgevonden heeft.

Ja, afscheid.

Afscheid van de oude wereld van al die oude ritueeltjes feesten verjaardagen kerstmis Pasen wat dan ook, alles waar we ons mee bezig houden. Het wil niet meer, ik kan hier niet meer aan meedoen aan al dit feestelijke. Ik wil hier niet meer aan mee doen.

Het is als het ware een van binnenuit steeds meer loskoppelen van deze wereld.

Minder en minder hier de zin van zien hier geen zin meer in hebben daar niet meer aan mee willen doen.

Wat als mens beschouwd wordt. Dat als t ware alleen mijn naakte Zielezijn over blijft.

Eigenlijk ook steeds onpersoonlijker maar steeds krachtiger stralend.



Als dan de wereld niet kenbaar maakt dat r die grote verandering moet komen wil komen, dan zal ik er zelf voor gaan staan.

Die verantwoordelijkheid is het die ik voel.

Het antwoorden op mijn Ziel, wat het gevolg ook is.

Ik kan niet meer terug ik wil niet meer terug.

Kernaspect is de wil, wat wil ik nu.

Dat is al heel veel jaar mijn kernaspect. Want ik wil eigenlijk niet zoveel meer.

Ik had geen enkel probleem met afgelopen week, alleen maar mezelf, geen internet, niet mijn dagelijkse ritueeltjes. Heerlijk, voel me thuis bij/in mezelf. Hierin bestaat geen eenzaamheid, geen verlangen, geen wat dan ook. Daarin is het vervuld.

Maar waar t dan al zoveel jaar om gaat is wat doe ik met dat vervuld zijn.

Uit betrokkenheid deel ik, stroom ik uit niet om iets terug te verlangen.

Daarom is er zo’n grote vrijheid ruimte in alles wat ik doe.

Daarin trouw zijn aan mijn Ziel.



Daar ben ik dus ook afgelopen jaar trouw aan geweest.

Daar zal ik altijd trouw aan blijven.

En daarin ervaar ik van binnenuit dat ik op deze manier niet door kan door wil gaan.

Dat r nog grotere duidelijkheid wil komen in wat ik wil nog krachtiger me daarin uitspreken me inzetten.

Wat al veel keren in me naar boven kwam het woordje STOP!

Niet stop dit of stop dat, allerlei facetjes van onrecht wat in de wereld plaatsvindt.

Maar STOP alles. Een oproep een prikkel tot algehele bezinning heroriëntatie op het leven.

En niet alleen STOP maar ook het alternatief aanbieden aanreiken. Dat is en blijft de Sleutel de spirituele formule die ik jaren geleden verwoordt heb. Tijd voor de Sleutel. Hieronder de weergave daarvan:



DE SLEUTEL



Het leven draait om zelfkennis.

Ont-dekken dat wat je werkelijk bent.

Juist ziekte, conflicten, disharmonie, kunnen een mogelijkheid zijn

om hier verbinding mee te krijgen.

Door de duisternis naar het Licht!



Het uiteindelijke geluk zal je nooit buiten jezelf kunnen vinden.

Wat je werkelijk bent is niet van deze wereld.

Iedereen leeft in zijn/haar belevings/denkwereld en krijgt

dat op zich af, wat hij/zij nodig heeft.



Iedereen heeft in zichzelf een Goddelijke Vonk.

Dit spreekt dmv het Geweten bij eventuele ‘misstappen’

en in verbinding met de intuïtie kun je meer en meer

onderscheidingsvermogen krijgen in dat wat Waarheid is.

De Waarheid die tijdloos en Universeel is.

Door groei van deze Vonk kan deze Waarheid langzaam

maar zeker, onze hele persoonlijkheid doorstralen.

Je bent dan Vrij!

Levend vanuit de Essentie ben je dan verbonden en in harmonie

met het Al, met Alles.



Het leven is eeuwig.

Sterven is slechts overgang. !





Kagib




Uiteindelijk zijn we met z’n allen verantwoordelijk voor deze wereld hoe die nu is.

Die houden we met z’n allen in stand.

Dan kunnen we daarin blijven vechten tegen eindeloze symptomen of aan de rand op eilandjes n alternatief aanbieden. Maar zo zal r nooit iets wezenlijks veranderen.

De uitdaging die ik zie waar ik voor wil gaan staan is dat het tijd is voor de Sleutel.

Dat is het Gouden Tijdperk, dat dit vervulling mag gaan vinden.

Dat is de verantwoordelijkheid voor wie de roep voelt om hier voor te gaan staan.

Daar heb ik me afgelopen dagen op bezonnen, want het is juist in deze tijd niet zo makkelijk een wezenlijke verandering teweeg te brengen. Juist omdat we omkomen in al die informatie op t internet en andere communicatiebronnen hoe daarin nog n impact te kunnen maken.

En daar is t eigenlijk al heel mijn leven om gegaan om n wezenlijke verandering, grootschalige verandering teweeg te brengen. In wie ik ben, wat in me wakker geworden is, zou ik in t klein heel veel kunnen betekenen en toch is dit niet mijn deel.

Als ik trouw ben aan mijn Ziel dan betekent dit dat ik alles moet geven en wil dit ook geven om die grootschalige verandering teweeg te brengen. Die oproep tot bezinning, een tot stilstand brengen van de machine die ten koste van zoveel gaat. Niet alleen in Nederland maar uiteindelijk ja vooral de hele westerse wereld, want daar ligt de grootste verantwoordelijkheid tov de hele wereld hoe die is.

Dit is dus de uitdaging die ik voor me zie.

Dit is de uitdaging waar ik voor wil gaan staan.

Als jij je hierdoor aangesproken voelt dit van binnenuit voelt, ook de verantwoordelijkheid hiervoor voelt, van binnenuit hoe je Ziel spreekt, spreek t uit, maak t zichtbaar.

Als jij ook wil gaan staan. Samen in ware samen-werking vanuit de Ziel mogelijkheden zoeken om dit tot open-baring te brengen. Elkaar daarin aanvullen, inspireren. Ieder met zijn/haar kwaliteiten mogelijkheden.

Waar Occupy op stuk gelopen is, is dat t voorbij ging aan het allerbelangrijkste de innerlijke individuele verandering en verantwoordelijkheid nemen. Vrede begint in jezelf, armoede buiten verdwijnt als de innerlijke rijkdom vrijkomt overvloedig stromend, ware vrijheid vindt je binnenin.

Het vrijmaken wat altijd al Vrij was, en in n open hiervoor zijn ons kan bevrijden helen transformeren waarlijk tot n andere mens maken.

Als je ook voelt STOP! Het kan zo niet meer verder. De huidige structuren bieden geen ruimte aan deze verandering.



Een concreet startpunt hiervoor zal zijn dat ik n groep start op facebook. Zou zeggen sluit je aan, laten we bij elkaar komen. Niet meer verstopt achter onze computertjes maar in real life, gegrond, duidelijk eerlijk. De durf te gaan staan, wat t gevolg ook is.

Voor wie t nog niet weet, heb al tijdje groepshyve in kader van tijd voor de sleutel, maar die zal ik nu n urgentere betekenis gaan geven, hieronder de link:



http://tijdvoordesleutel.hyves.nl/



Dat is wat ik jou mee wil geven voor de komende tijd.

Luister naar je Hart hoe t hierin spreekt, dan zul je Weten wat Wil wat is.

Daar ligt de grootste verantwoordelijkheid in deze tijd.

Hieronder de link voor de facebookgroep:

http://www.facebook.com/#!/groups/462469980454927/

Hartverwarmende groet Kagib :flower:

De uitgesproken woorden:

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-ZEY3SKFNLWQX.mp3



Reacties

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN