jouw pad

Je kunt geen weg bewandelen die door anderen aan jou is aangegeven. Je moet zelf lopen, en je weg vinden terwijl je loopt. Het is niet zo dat je kant en klare wegen worden gewezen, nee... je moet gewoon lopen. Je moet al lopend de weg vinden; juist terwijl je loopt vind je de weg.
En onthoud dat het alleen maar voor jou is en voor niemand anders.
Het is net als vogels die in de lucht vliegen, die voor geen enkele andere vogel een te volgen spoor achterlaten.
De lucht blijft weer leeg. Elke vogel kan vliegen, maar hij moet zijn eigen weg vinden.

Osho

Ja, in alles wat ik hier deel, ik wil niet dat je mij navolgt.
Ik had mijn eigen pakketje, en zo heb  jij jouw pakketje.
Ieder heeft een heel eigen pakketje wat uitgepakt wil worden.
Wat geZien bevrijd wil worden.
Wat geheeld wil worden.
Jij Weet wat is. Als je enige voeling gekregen hebt met jouw innerlijke Verbinding.
Je hart open staat voor het Bewustzijn in jou.
Zodat het Bewustzijn in jou, je van binnenuit kan leiden.
Kan bevrijden.
Enige wat ik doe is je prikkelen hierin, dat je hiernaar wil luisteren.
Durft onder ogen te zien te voelen wat gezien, doorZien doorvoeld wil worden.

lieve warme groet Kagib

Reacties

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN