6-8-2000 aanraking

Ik raak je aan.
Voel maar.
Ik raak je hand aan.
Laat het maar door je heen gaan.
Ja, het is huiver wat ik ervaar.
Muren zijn gebouwd.
Afgeschermd je kwetsbare bestaan.
Eens heb je het totale leven vertrouwd.
Maar meer en meer, zijn de muren opgebouwd.

Ik raak je aan.
Mijn hand op jouw hand.
Want ik voel me met je begaan.
Een overbruggen van een afstand.
Je raakte me met jouw bestaan.
Daarom raak ik jou nu aan.
Een opwelling van tederheid.
Een uitdrukking van verbondenheid.

Een verbinding van Ziel tot Ziel.
In het voelen.
Een her-verbinding, voordat de mens uit het paradijs viel.
Een her-inneren, wat was het werkelijke bedoelen.

Zo kunnen we werkelijk samen Zijn.
Een een zijn.
Dat wat was voor de afscheiding.
Dat wat was voor de verleiding.
Dat wat was voor alle pijn.

Samen tot rust komen.
Een verstillen.
Een wakker worden na alle dromen.
Een uitdoven van alle willen.

Ik raak je aan.
Voel maar hoe zacht.
Misschien een inbreuk in je bestaan.
Maar weet dat ik niets meer dan dit verwacht.
Dat we samen mogen voelen deze tedere Kracht.
In dit moment kunnen we eeuwig bestaan.
Uit dit moment kan iets nieuws opstaan.


Kagib

Reacties

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN