Jaarwisseling 2021/2022

 


lieve jij,

 

Dit is het einde, dat doet de deur dicht.

Kent iemand dat nog 😀

Was uit mijn jeugd, Stuif s in, de afsluiting.

Dat keek ik wel vaker.

Maar ja nu dan bijna het einde van het jaar, nog een aantal uurtjes.

 

Wat kan ik erover zeggen.

Belangrijkste, sjeetje is het jaar al voorbij.

Dat de tijd niet bestaat, nog zo kort geleden lijkt de vorige jaarwisseling. Ook midden in corona.

Het is al bijna normaal. Nouja ik mis ook niet zoveel hoor, alleen de bios, dat vind ik wel jammer dat ik daar al zolang niet naartoe kan. Maar voor de rest.....

Het valt me wel op dat corona zo'n splijtzwam is mensen vaker uit elkaar drijft maar ook weer tot elkaar brengt. Dat er echt kampen zijn ontstaan dwars door families en vriendenkringen heen.

Ik heb me dus niet laten vaccineren gewoon omdat het niet goed voelt wat ik al eerder gezegd heb het niet goed voor mijn lichaam is.

 

Maar ja, dat was natuurlijk wel weer het hoofdthema, corona, daar draaide eigenlijk alles om, de maatregelen dan weer meer beperkingen dan weer wat minder. Wel en niet gevaccineerden. Alle emoties die hierdoor wakker werden.

Komen we er nog ooit vanaf?

Ik heb hier al heel veel over gezegd, dus daar begin ik niet meer over.

 

Komt eropneer ik leef eigenlijk alleen in het moment waardoor alles wat was heel snel weer vervluchtigt tot niks.

Ik word niet dement hoor niet bang zijn 😀

dat is mijn basis leven in het Eeuwige moment.

We kunnen ons druk blijven maken over wat was of wat zal zijn maar als we gewoon eens in het moment zouden kunnen zijn, echt hier aanwezig zouden kunnen zijn in wat is, wat nu is. Wakker en alert. Echt vol aandacht voor wat nu is echt om je heen kijken alsof je alles voor de eerste keer ziet.

Het grote probleem is die mind, die zet alles vast in wat was in wat wil wat we nodig hebben wat we missen wat moet gebeuren wat zo belangrijk is, wat goed is wat slecht is.

Als we die eens meer en meer zouden kunnen doorzien voor wat het is.

Lucht. Het kan oplossen in niets in het Niets als je het ziet.

 

Als we daar nou eens vanaf vandaag mee beginnen, niet morgen maar vandaag, vanaf nu. De intentie om helemaal in dat nu te zijn, dat er alleen maar dat nu is. Dat je dan vanuit dat nu gewoon doet wat nodig is wat mogelijk is, niet meer niet minder. Dan kun je in een bedding komen waarin je niet meer geleefd wordt maar zelf gaat leven in Verbinding van binnenuit, verbonden met wat jou draagt wat Weet in jou en echt wat jou onvoorwaardelijk liefheeft.

Wat vervluchtigd niet in de tijd?

Laat dit eens diep tot je doordringen, wat vervluchtigd niet in de tijd?

Wat kun je nu loslaten waar je misschien nu zo vol van bent zo belangrijk lijkt.......

Maar is dit nu echt belangrijk, dit diep voelen, is dit nu echt zo belangrijk waar je nu zo vol van bent over wat was wat zal zijn.

Wat over een week een maand?

Wat houdt stand binnen de Eeuwigheid.

Wat kun je meenemen als je hier weggaat als echt de deur van dit leven hier dichtgeslagen wordt of het levensboek hier en je ergens anders een nieuw boek begint?

Voel het in jezelf, durf te voelen wat dit in je wakker maakt.

 

Laat dat het belangrijkste in je leven worden want dit is het belangrijkste in het leven het zijn in het nu. Dat het je diepste intentie is om in dat nu te blijven met een open hart zodat wat jou draagt je vanuit dat hart kan helpen inspireren verwarmen steunen.

 

Wens jou vanuit dat hart waarin we verbonden zijn, al-tijd een heerlijke hartverwarmende vreugdevolle jaarwisseling. Dat je mag genieten van dat je Bent waar je ook bent bij wie je ook bent in jezelf waardoor je echt kunt genieten van elkaar.

Dat we zo met een schone lei alsof er nog niets was het nieuwe jaar ingaan, ont-moeten, zonder moeten elk nieuw moment als nieuw begroeten.

 

Maak er iets moois van lieve warme groet Kagib

 

Reacties

Walter zei…
Je hebt het prachtig verwoord, dank je Karel!;-)
Kagib zei…
Fijn dat je ermee instemt Walter :)

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN