Tijd voor de Sleutel

 


lieve jij,

Jaaaah het boek is er.
Het boek was er al maar nu in een geheel nieuw jasje bij een nieuwe uitgever geheel opnieuw bekeken, aangepast, in een afgeslankte versie. Het is nu echt een werkboek een manifest een statement voor een nieuwe maatschappij een nieuwe wereld een nieuw fundament van het hart naar het hoofd.
Het was een geweldig proces om dit boek tot stand te brengen in een geweldige samenwerking met de uitgever. Steeds een uitwisseling in hoe het nog mooier nog beter kan, open voor alles wat ik hierin aanreikte.
Het resultaat mag er zijn, hier zie je de voorkant. Maar verder ziet het boek er ook fantastisch uit. Een kleiner formaat, dunner waardoor je het makkelijk mee kunt nemen.
Want het is geen boek dat je na gelezen te hebben weer terug zet in de kast, dit is een werkboek. Het is een boek dat je overal met je meeneemt en waar je voelt hier is mogelijkheid hier is openheid dat je het tevoorschijn haalt en erover spreekt.
In alles wat nu gebeurt in de wereld is dit boek een kans, een aanreiking een statement dat het anders moet anders kan. De wereld heeft urgent een nieuw fundament nodig, een fundament vanuit het hart, het Weten in het hart wat alleen ervaren kan worden met een open hart.
Dat is waar deze tijd om gaat dat we van het hoofd naar het hart gaan. Het hoofd heeft gefaald bij alle wezenlijke levensvragen. Dit boek kan ook alleen ervaren worden, de betekenis ervan, met een open hart, het spreekt tot het hart.
Mijn intentie van dit boek is dat dit boek overal zichtbaar gaat worden in alle geledingen van de maatschappij. Met wat ik in dit boek aanreik, uitgewerkt heb kan een geheel nieuwe maatschappij een nieuwe wereld opgebouwd worden.
Als we nu aan de kant blijven staan zijn we verantwoordelijk voor dat alles meer en meer uit de hand gaat lopen. We zijn verdwaald, er is geen weg, alles is los zand en het glipt tussen onze handen weg.
Waar nog zekerheid te vinden?
Die zekerheid kun je alleen binnenin vinden, in het hart, in een voeling met het Weten in het hart. Daar kan op gebouwd worden, daarin kun je je gronden.
Het is de hoogste tijd dat we opstaan, gaan staan voor het hart en dit boek is hiervoor een kans. Als je het boek leest zal je begrijpen waar ik het over heb. Dus koop het, niet voor mij, maar voor de wereld voor je medemens, voor jezelf. Zodat dit boek een vuur kan worden een Licht in alle verwarring in de duisternis wat ons werkelijk kan gaan leiden, inspireren, steunen in de weg die we gaan.
Alleen kan ik het niet, maar samen kunnen we het verschil maken.
Doe je mee?
Als je wil verspreid dit bericht overal waar je maar kunt.
Ik zal je dankbaar zijn.
Hieronder de link waar je het boek kunt kopen, straks ook op Bol.com.
Ik heb ook een blog gekregen in het kader van mijn boek ook daar kun je het boek kopen. Als je op mijn boeken klikt wijst de rest zich vanzelf. Als je daar op volgen klikt blijf je helemaal op de hoogte.
Zal hieronder de links plaatsen ook van de uitgever.
Voel het in je hart, wat roept het op. Luister ernaar.
Het is het enige wat van belang is in deze tijd.
Alvast dank
hartelijke groet Kagib 😊

Reacties

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

DE OERWET