de Bron

Ik zie mijn leven als een leerproces. Ik heb niks met geloofsinstanties, maar ik ben wel geïnteresseerd in religie. Religie komt van re-ligare, je opnieuw verbinden. En dat spreekt me aan, het zoeken en vinden van de bron. De bron waar je goddelijke kracht vindt, kracht die niet ophoudt, die er altijd is.

Remi Van Der Elzen

Das toch mooi he, dat zo'n tv-persoonlijkheid zich zo durft uit te spreken. Ben ook niet verrast hoe ze overkomt/kwam op tv want kijk al lang geen tv meer hihihi Af en toe op de computer.
Maar, goh, als velen haar vb zouden volgen zouden we in een totaal andere wereld leven. Ja, daar gaat om, om die innerlijke Verbinding te maken, daar voeling mee te krijgen. Dan krijgt het leven pas waarlijk zin en perspectief. Ja, daar is een onuitputtelijke Bron van Kracht, Liefde, wijsheid, noem maar op, wachtend dat jij jezelf hiervoor opent.

lieve warme groet Kagib

Reacties

Populaire posts van deze blog

de golf en de oceaan

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS