stilte en de natuur



Let op de bomen.
Hun taal is de taal van de stilte.
Stilte waar je altijd wijzer van wordt.

Ga in hun schaduw staan.
Luister naar hun zwijgen,
hun hoorbaar zwijgen.
Laaf je aan hun taal. Stem met hen in.

En vervolg je weg.
Iemand die weet te spreken,
weet te zwijgen.
Iemand die mens weet te zijn.

Hans Bouma

Mooi. Zet ik er gewoon tekstje van mezelf onder, zittend onder de bomen.

Innerlijk Uitstapje


Zittend op een bankje.
Een glimlach op mijn gezicht.
Innerlijke vreugde, doorstraalt mijn wezen.
Een bladerwezen wuift naar mij.
Mijn innerlijk stroomt mee,
met de in en uitademing van de Kosmos.
Een levend organisme.
Ik hou mijn adem in,
betovert door een engelachtig, teder, wit, zweefwezentje.
Er hoeft niets meer.
Ik word gevoed door grootse boomwezens.
Door zachte, tere, kleine, blaadjes.
Door de mooiste melodieen.
Door verrukking, ontroering.
Door energiestromen van Liefde, vreugde, kracht.
Ik word stil van binnen.
Laat het Goddelijke Liefdewezen door me heenwerken,
op me inwerken, door me heenstromen.
Een wisselstroming.
Opname van Liefde, vreugde, kracht,
en dit weer uitstralen.
Fluisterstemmen.
Zachte lachjes van broeder wind.
de bomen spreken hun eigen taal...... in stilte.


Kagib

Reacties

Unknown zei…
prachtig Karel xx
Kagib zei…
Dank je Jeltje :)

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN