woorden voor iemand

Een woord is een verankering van een zielsinhoud.
Een woord kan leeg zijn, dood zijn, vol haat, agressie, minachting. Maar een woord kan ook vol zijn, gevuld met wezenlijkheid, diepte, essentie, innige Liefde.
Deze woorden zijn gevuld met de diepste Liefde die ik uit mijn wezen kan putten. Ik geef je hierbij alle Kracht die ik in me heb. Alle vertrouwen in de Oerkracht die alles tot uitdrukking brengt wat mooi is, wat Liefde is, wat harmonie is, schoonheid, verbondenheid.

Blijf vertrouwen op deze Oerkracht. Wat er ook met je gebeurd. Wat mensen je ook aan doen. In wat voor diep dal je ook zit. Zolang je verbinding houdt met de Oerkracht is alles wat gebeurd goed. Al wordt je ziel verscheurd door het diepste verdriet. Al voel je jezelf door alles en iedereen verlaten. Al bevindt je jezelf in een situatie waar je verwacht nooit meer uit te komen. De Oerkracht is en blijft daar. In jou. Zal je nooit verlaten.
Geef alles wat je in je hebt. Geef je vreugde in het leven. Geef je gevoel voor schoonheid, van zuiverheid, van integriteit. Ben kind, ben vrij. Huppel, ren, dans, door de wereld, zodat alles en iedereen verwarmt wordt door jouw liefde. Heb vertrouwen in jezelf. De Liefde in je zelf. De Oerkracht in je zelf.

Kagib

Reacties

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN