Verrijs



Verrijs, sta op.
Wordt wakker.
Ik spreek tot wat diep, diep in jouw binnenste is.
Laat het wakker worden, laat het spreken.
Laat het spreken in je hart.
Voel het in jezelf.
Het is binnenin jou, en wil in jou meer en meer verrijzen,
tot opstanding komen.
Zichzelf openbaren door jou heen.
Dit is mogelijk, als jij wil verdwijnen.
Als je alles wat je denkt te zijn, wil zijn, wil laten verdwijnen.
De emoties laten verstillen.
Het voortdurende jagen laten eindigen.
Alles waar je op gebouwd hebt buiten jezelf weer af laten breken.
Alle afhankelijkheid loslaten.

Het wil tot opstanding komen,
het wil verrijzen in jou.
Het wil zich openbaren, laten zien, uitstralen.
Tot handelen komen door jou heen.
Als jij wil.
Als jij het werkelijk wil.

De Liefde wil in jou opstaan.
Het Weten wil in jou opstaan.
Als jij het ook wil, is het mogelijk.
Jezelf overgeven aan de Liefde die er altijd is.
Als jij jezelf wil overgeven.
Als jij wil verdwijnen,
minder wil worden,wil verstillen, meer en meer.
Als jij wil luisteren, diep in je hart.
Wat in jouw hart geschreven staat.

De verrijzenis zal niet plotseling zijn.
De verrijzenis is een proces.
Hoemeer jij leeg wordt,
hoemeer dat wat is, dat wat de Liefde is,
dat wat tijdloos en universeel is, kan verrijzen.
Kan opstaan, zich kan openbaren, zich kan laten zien.
Zich kan uitdrukken, kan spreken in jou.
Hoemeer jij verstilt en leeg wordt,
hoemeer je, je eigen wil loslaat,
de strijd in jezelf tot rust laat komen.
Hoemeer in jezelf een richtsnoer een duidelijk innerlijk pad
zichtbaar kan worden.

Een onaantastbaar richtsnoer dat aanwezig is.
Dit kan je meer en meer van binnenuit leiden, naarmate jij verdwijnt.
Naarmate jij diep in jezelf gevoelt hebt, ja, ik wil dat, ik wil dat wat in mij is
laten opstaan, ruimte scheppen dat Het tot opstanding kan komen.
Ik wil dat de Liefde in mij groeit die onaantastbaar is.
De Liefde die nooit meer in iets anders kan veranderen.
Ik wil heel worden, verbonden worden met het totale leven.
Ik wil dat de angst verdwijnt die me in zoveel jasjes gehuld heeft.
Als je zegt in jezelf, ik weet dat nooit het geluk buiten mezelf gevonden kan worden.
Dat dit altijd weer van me afgenomen zal worden.
Geld en luxe, mensen, status,
het is vluchtig, zal weer vervluchtigen in de loop van de tijd.
Ik wil wat onaantastbaar is.

Dit in mezelf laten groeien.
In mezelf laten opstaan.
Ik wil verdwijnen.
Als je dit in jezelf voelt,
diep in jezelf voelt,
dan is de mogelijkheid daar, dat in jou kan verrijzen, wat Liefde is.
Dat wat Liefde is, was, en altijd Liefde zal zijn.
Dan zal dit meer en meer in jou kunnen groeien, je kunnen helpen en inspireren.
Je kunnen leiden van binnenuit.
En alles wat op je pad komt, zal je kunnen helpen.
Alles wat getoond wordt.
Alles zal deel zijn van het proces.
Het proces van Opstanding, verrijzen,
het meer en meer opstaan van de Liefde in jou
De ware Kracht.

Het gaat hierbij niet om resultaat.
Het gaat om het proces.
Het gaat om je intentie, en de stappen die je zet.
Om de wil die je hebt, waar je wil ligt,
wat je werkelijk wil diep van binnen.
Wil je nog dat geluk vinden buiten jezelf,
of is je diepste wil en verlangen om die onaantastbare
Liefde in jezelf tot Opstanding te brengen.
En meer en meer zul je die Liefde worden.
Het proces zal voortgang vinden, zolang jij mogelijkheid biedt,
zolang jij ruimte schept.
Meer en meer zul je vervuld worden, en alle andere krachten zullen verstillen.
Je zult gelijkmoedig worden, in vrede.

Als jij dit wil, is het mogelijk.
Als jij voelt, diep van binnen dat het hierom draait,
dan kan tot opstanding komen wat het eeuwige geluk is.
In jou groeien, je omzetten, je veranderen.
Je tot een ander mens maken.
Dat wat je zult uitstralen, uitspreken.
In hoe je handelt.
Je zult een Nieuw Mens worden.
Jij zult verdwijnen, meer en meer, dat wat je was.
Totdat uiteindelijk de ware Opstanding zal plaatsvinden,
de Verrijzenis, en jij verdwenen zult zijn,
en je geworden zult zijn wat je werkelijk Bent.
Dat wat je altijd was en zal Zijn in Eeuwigheid.
De Eeuwige Liefdewijsheid.
De ware Nieuwe Mens in openbaring.
Je zult weer vrij zijn, en een zijn met Al met Alles.
Alles Zijn.

Kagib

De uitgesproken woorden:

http://we.tl/q07Bjba7wY

Reacties

Populaire posts van deze blog

de golf en de oceaan

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS