dienen vanuit de Kracht


De Liefdekracht is uiteindelijk de allergrootste Kracht omdat als je daar ruimte aan gegeven hebt in jezelf, je daardoor vervuld bent. Dan is alles tot vervulling gekomen. Daarin voel je jezelf gedragen. Daarin ben je All-een geworden en dus nooit meer eenzaam en verlaten. En juist omdat je All-een bent, voel je, je verbonden en een, voel je die Liefde voor alles en iedereen zonder onderscheid.
Alles is dan Vrij, dus alles kan zich dan ook in Vrijheid openbaren. Niets hoeft hierin te gebeuren dus je bent ook vrij van resultaat. Geen teleurstellingen, geen iets willen versnellen.
Je Bent dan gewoon die je bent, en doet wat t moment vraagt. Elk moment vraagt weer iets nieuws en in afstemming daarop Weet je precies wat dit is.

Het dienen vanuit de Kracht, je leven totaal in het kader stellen van je medemens is een fase in de ontwikkeling.
Voordat die fase aangebroken is, kan het een valstrik zijn, een verschuilen achter. Zovele mensen stellen hun leven dienstbaar op, steeds maar helpen, helpen, maar hun eigen innerlijke ontwikkeling staat stil.
Wat werkelijk is zal pas zichtbaar worden als het weggenomen wordt. Als je dan nog in de Liefde kunt blijven, ook als je niets kunt doen, dan Weet je dat de Liefde in je opgestaan is. Want de Liefde is onafhankelijk van alles. Pas als die staat aangebroken is kun je ook zeggen dat t onbaatzuchtige liefde is. Dat je er echt niets voor terug verlangt, ook niet onbewust, ook niet heel subtiel verborgen. Als dit wel zo is, zal dit vroeg of laat zichtbaar worden. Als deze Liefde zich door jou heen kan openbaren stroom je als t ware over, is je Kracht onuitputtelijk omdat je van binnenuit gevoed wordt. Dan nog kunnen er momenten nodig zijn van even bij jezelf zijn, even de accu opladen, en ook dit zal de Kracht dan in jezelf kenbaar maken.
In deze Verbinding zul je jezelf gedragen weten en t leven gift na gift kunnen geven.

Kagib

De uitgesproken woorden:


Reacties

monica zei…
hallo allemaal, ik ben Monica Jones, nou, ik wil gewoon niet beginnen oké, zo gaat het, ik werd gediagnosticeerd met GENITALE HERPES-ZIEKTEN en dus nam ik allerlei behandelingen, maar "TE ONZE KENNIS" heeft geen genezing dus op elke andere zocht ik er heel hard naar, maar kwam in teleurstelling terecht, totdat ik Dr. Agaga op internet ontmoette, geloofde ik het eerst niet, maar ik probeerde het en tot mijn verbazing na wat toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ben ik blij om te zeggen dat ik genezen ben van Genitale Herpes Ziekten, dus als ze andere zijn zoals ik of met een andere ziekte, dokter zegt dat deze niet te genezen zijn, raad ik aan om contact op te nemen met Dr. Agaga, ik geloof dat hij u kan helpen: agagasolutiontemple@gmail.com, bel of WhatsApp: + 2348052394128.

Populaire posts van deze blog

de golf en de oceaan

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS