het Woord afsluiting

Niet het lichaam lost op, maar de voorstelling in het lichaam dat de mens enkel iets lichamelijks zou zijn, alleen uiterlijke gedaante. In het licht van het woord is er geen gehechtheid aan het lichamelijke. Als de kraan geopend is, stroomt het water door de kraan. Het water laat zich niet binden door de kraan, komt alleen maar in de speciale vorm van de leiding tevoorschijn. De uitmonding is rond, vierkant, sproeiend, fijn, vol geweld enz. Zoals het licht in een donkere kamer valt of er helemaal doorheen kan schijnen. Het woord wordt uitdrukking en gestalte van het innerlijke woord.

Achter het gesproken woord woont het ongesproken woord. Achter het geopenbaarde licht, het ongeopenbaarde licht. Woord achter woord, licht achter licht, hart achter hart. Er is teveel dood in de mens dan dat hij het rechtstreekse licht uit de oer-bron zou kunnen verdragen. Daarom moet hij de dood geleidelijk leren vernietigen opdat zijn ziel, die de zin van het lichaam is, hem uit de centrale kracht verheldert en verlicht. Het vlees is de dood, het lijk, en zal steeds schaduwen in de ziel blijven werpen. De overwinning van de dood ligt dan ook alleen in de doorbraak van het licht, zoals we zouden zeggen dat het water dat de dijk doorbroken heeft daar de dijk heeft overwonnen. De dood niet smaken, zal dan betekenen in het bewustzijn deel krijgen aan het onvergankelijke leven, het leven dat hetzelfde is voor de poort van de dood als daarachter. De ziel ademt dan in het zelfde licht.

Barend van der Meer

En de uitgesproken woorden:

http://media.putfile.com/B-het-Woord-afsluiting

http://www.megaupload.com/?d=ZQO1L5HD

Reacties

Unknown zei…
Mijn naam is Mariam Jones vorig jaar. Ik had hulp nodig om mijn man terug te krijgen, na het lezen van uitstekende recensies over Dr. Zulu Lord en zijn betovering online. Ik had een situatie waarin ik wanhopig bovennatuurlijke hulp nodig had, alle fysieke inspanningen om mijn man te redden hebben altijd gefaald. Mijn man stopte met liefhebben en het verzorgen van mij en onze kinderen na 7 jaar gelukkig thuis. Hij deed me pijn, ik kreeg zoveel huiselijk geweld, hij werd een professionele leugenaar en, het ergste van alles, begon hij drugs en alcohol te gebruiken. Hij kon zijn marteling niet langer verdragen toen hij een scheiding wilde. Ik kon het me niet veroorloven mijn man te verliezen met een vreemde geest, ik wist dat hij een liefhebbend man was voordat we gingen trouwen, maar ik wist niet wat er gebeurde.

De betovering van Dr. Zulu Lord was zo groot en krachtig dat de houding van mijn eeuwige echtgenoot en de drang naar kwaad slechts 24 uur na het einde van de betovering veranderde. De redenen waarom ik Dr. Zulu Lord Spiritual Home aan iedereen kan aanbevelen, zijn betovering is echt en het werkt, Dr. Zulu Lord werpt de betovering niet tegen iemands wens en zijn betovering duurt voor de eeuwigheid. Ik observeer het gedrag van mijn man sinds oktober, hij is nog steeds dezelfde, hij is nooit meer van me blijven houden, de liefde blijft elke dag groeien en we blijven voorspoedig met de zegeningen die de betovering van Dr. Zulu Lord volgen. Dat is de reden waarom ik het kan aanbevelen aan iedereen, zelfs mijn ergste vijand, niet alleen zodat ik je kan helpen
1) bevorderd worden in wat je ook doet.
2) Verdien goed geld of win een loterij.
3) succes behalen in het bedrijfsleven.
4) geestelijke problemen.
5) wint de proef.
6) Vind je levenspartner.
7) Krijg een goed betaalde baan.
8) Krijg controle over je huwelijk.
9) ontvangt de gunst en wint de aantrekkingskracht van de mensen.
10) het verloren geld terugkrijgen.
(11) Hij geneest je van alle ziekten. geneesbaar en ongeneeslijk zoals HIV / AIDS, kanker, alles
(12) lost zwangerschapsproblemen op en zegent u met baby's. Stuur opnieuw een e-mail naar dr.zulugreattemple@gmail.com of whatsapp hem op +2349075609697

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN