7 tijd van vervulling?

Ja, en toen leek de tijd van vervulling gekomen te zijn. Vervulling van mijn diepste dromen.
Leek, want uiteindelijk werd het een periode van verwarring. Vlak daarvoor had al een vreemde verandering plaatsgevonden, de hele innerlijke dynamiek was weg. Tot die tijd leefde ik dus helemaal van binnenuit, luisteren naar mijn Geweten en intuitie. Ik ervaarde echt dat het de ontvouwing van een bepaald Plan was.
Hoe ik het nu ervaar is dat, inderdaad tot mijn dertigste een soort plan gemaakt is. Dit plan heb ik zelf gemaakt met mijn Zielegenootjes. Van daaruit heb ik hele radicale keuzes gemaakt die uiteindelijk toch de juiste keuzes waren. Maar nu was deze fase afgerond, en ik helemaal aan mezelf over geleverd. Maar ja, ik wilde dus niks meer. Het enige verlangen wat nog over was, was om iets te betekenen voor mijn medemens.

Toen ben ik dus door allerlei wat op me toeviel, in contact gekomen met allerlei mediums en aura-readers. Voor deze tijd heb ik eigenlijk nog nooit verbinding gemaakt met deze wereld en nu kwam het allemaal samen. Onafhankelijk van elkaar vertelden ze, jij bent een belangrijke boodschapper, jij moet in het groot de boodschap gaan brengen. Er moet een centrum komen waar jij dit kan doen. Een deel van mij werd diep geraakt, her-kende dit.
Hierna heb ik dus van alles geprobeerd. Heb daarbij zelfs nog een stichting opgericht. Ook kwam er een bepaalde kracht over me heen die mij als voertuig wilde gebruiken. Ik had mijn eigen bewustzijn nog wel (konden gelukkig niet mijn gedachten manipuleren) maar ik was de controle over mijn lichaam kwijt en kreeg de uitstraling van een soort meester.
Heb door nieuwe aanreikingen mezelf weer ontkoppeld van deze kracht. Ik hoefde gelukkig alleen maar te zeggen, ga weg van mij.

Het eind van het liedje was, dat van de grote beelden niets terecht is gekomen. Het was niet mijn eigen innerlijke Kracht, het waren de beelden die ik probeerde te volgen. Daardoor kon ik ook niet staande blijven bij tegenwerking. Toch klopte het op een bepaald gebied allemaal. Het paste helemaal in elkaar, vanuit alle kanalen werd hetzelfde gezegd, ook via de occulte systemen, astrologie, numerologie, Edgar Cayce analyse, als je die kent, mijn grootse dromen, visioenen.
Maar toen wist ik nog niet dat er ook nog een andere Kracht is, die van een totaal andere dimensie is en die met voorgaande niets te maken heeft. Als ik voorgaande krachten gevolgd had dan had ik die ware Kracht en mogelijkheid verloochend. Dan had niet de vervulling plaats kunnen vinden die hierna plaats vond. De grootste ommekeer moest nog gebeuren.


Kagib

De uitgesproken woorden

Reacties

Walter zei…
Je verhaal wordt steeds "mooier",en hoe het nu is, zag ik reeds in "de poppetjes van je ogen". ;-) Ben evenzo erg benieuwd naar het toen tot dit nu!
O ja, wat die persoon betreft, je hebt gelijk...ik ga op de neutraalstand. Hihihi.
Vriendelijke groet
Walter
Kagib zei…
Hihihi ja lieve Walter dit was een van de moeilijkste meest verwarrende fases. De meeste mensen willen teveel. Maar door t pad dat ik gegaan was was al mijn willen uitgedoofd weggebrand.
En nu?
En ja toen kwam de hele parawereld op mijn dak.
Maar inderdaad t is helemaal goed gekomen. ;-)

lieve hartverwarmende groet Karel

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN