update levensverhaal 22-8-2011

Heb net even terug gekeken en zag dat t ietsje meer dan 10 jaar geleden is dat ik adsl kreeg.
Mooie aanleiding om eens terug te blikken ivm mijn levensverhaal in vogelvlucht.
14-8-2001. Paar maandjes daarvoor had ik dus nieuwe computer maar ja dat was geen doen met dat inbellen en zo. Mooie achteraf gezien is ook hoe t samenviel. Nog maar zo kort op t internet en meteen kwam toen adsl. Mogelijkheden stuk vergroot. Paar maandjes daarna begon ik eigen club op netwerk clubs. Dat zette n hele nieuwe fase in gang.
aan de ene kant geweldige mogelijkheid om mijn teksten/inspiraties te delen. Er stroomde veel, en de respons was heel positief. Nu 10 jaar later heb ik nog steeds die club. Stuk stiller geworden, maar elke dag blijf ik teksten plaatsen van anderen inspiratoren. Mij eigen teksten laat ik opnieuw de revue passeren.
De link hieronder:

club Weten in het hart

Een ander gevolg was het hebben van liefdesrelaties. Tuurlijk op zo’n club, t zijn maar woordjes, maar je ont-moet elkaar toch in de kern. Als r dan her-kenning is, is r al snel Ziele-resonantie. Ik hoefde niet te zoeken, het kwam op me af. Ik werd opgeroepen door die ander en er ging samen n proces in gang. Veel zoete stroompjes, ook veel pijn verwarring, was ook beetje naïef en liet me maar meenemen. Echt verliefd kon/kan ik ook niet meer worden maar er kan wel heel veel liefde gaan stromen. Dus steeds weer gaf ik mijn hart, alles wat ik had en ben. Maar steeds weer veranderde de situatie. Veel verwikkelingen soms werd t beetje ingewikkeld.
In eerste instantie was ik nog wel gevoelig voor jaloezie en zo, maar ook dit werd in n heel intense verwikkeling weggebrandt. Kan niet meer jaloers zijn, t is weg, daarin is alles vrijgemaakt leeggemaakt. Maar ja is tuurlijk wel vreemd in n relatie. Dus in contacten daarna was daarin ook geen vuur meer geen strijd geen vechten, liet ik heel makkelijk los en ging/ga weer verder. Daarin ben ik eigenlijk beetje onmenselijk geworden, wat dan als mens beschouwd wordt. Eigenlijk ook afhankelijk van de energie van de ander. Als bij de ander geen energie is gebeurd er bij mij ook niks meer, wordt t weer onpersoonlijk.
Maar zo ben ik dus in veel kortstondige relaties gerold, veel beleefd veel gevoeld en in dit nu voelt t dat dit stuk afgerond is. Ben hartstikke gelukkig bij/in mezelf, heel in mezelf en zal niet snel meer n commitment aangaan.

Dit is dus wel n belangrijk aspect geweest van de afgelopen 10 jaar, die relaties.
Daarnaast ben ik toen vrij snel verhuist. T voelde zo, de tijd in Sittard was voorbij. Nieuw hoofdstuk, voelde dat ik naar t westen moest. Uiteindelijk ben ik toen in Haarlem komen wonen. Mede omdat ik toen leerling was van de Rozenkruisers en hun hoofdvestiging in Haarlem is. Wat dat betreft, wel grappig. Juist hier in Haarlem moest ik uit de School. Ze kwamen erachter dat ik die club had en ze vonden dat dit niet samen kon gaan. Toen moest ik kiezen, nu ongeveer 6 jaar geleden, de School of mijn buitenschoolse activiteiten. De keuze was eenvoudig, zonder strijd heb ik toen gekozen voor mijn eigen activiteiten.
Hieronder de link van de Rozekruisers:

Rozekruisers

Ja, eerst heb ik toen dus in onderhuur gewoond. Hele spirituele hospita. Wat langer gebleven omdat ik iemand ont-moette en die had plannen om spiritueel centrum te beginnen. Dus dat hoofdstuk kwam ook weer. Nu wilde ik t ook echt maar uiteindelijk niet doorgegaan. Heb ook nog activiteit gedaan dat mensen een keer per week konden komen ruimte afgehuurd maar ook dit sloeg niet aan en heb dit losgelaten. Ook nog n boek uitgebracht via internet-uitgever. T jammere achteraf gezien is dat ze niet voor de distributie zorgde dus ik moest/moet zelf de boeken aan de mens brengen. In boekenzaken is dit bijna niet mogelijk omdat ze altijd boeken krijgen van gerenommeerde uitgevers. Dus mijn boek heeft zich tot nu toe vooral alleen verspreid via bekenden. Maar ja t is tijdloos, over 100 jaar, 1000 jaar kan t nog gelezen worden. Voor t nageslacht zal ik maar zeggen.
Hieronder de kaft vh boek:


Op t internet heeft alles zich steeds meer uitgebouwd. Steeds meer mogelijkheden. Mijn teksten inspreken, en als laatste fase mijn fillempies, inspiraties die ik zo kan delen die ter plekke ontstaan, natuuropname’s, en een nieuwe fase die nu ingaat de muziek die ik weer op ga pakken. Ter plekke improvisaties op piano en keyboard samen met zang en voordracht. Dit gaat samen met dat t internet sneller en sneller wordt dus de mogelijkheden groter.
Ja de club is dus heel stil geworden maar sinds een paar jaar is hyves heel actief geworden. Een ander netwerk waar ik veel positieve respons vindt op alles wat ik deel.
Hieronder de link naar mijn hyve:

mijn hyve

Ook nog n poging gedaan om weer samenwerking aan te gaan, tijd voor de Sleutel maar ook dit weer los gelaten.
Hieronder de link van mijn Sleutelhyve:

Sleutelhyve

Woon sinds paar jaar weer op eigen plek en je zou kunnen zeggen dat hier alles samen gekomen is. Dit is een perfecte reflectie van mijn innerlijke zelf. Heel veel ruimte de kleuren de sfeer, de meubels. Dit is mijn thuis en vanaf hier kan ik eindeloos uitstromen alles dat in me is.
Grappige is ook dat niet zo heel lang nadat ik hier ben komen wonen, nu paar jaar geleden, ruim 2 jaar, ik in contact kwam met Man bijt Hond via iemand. En denk mede door mijn ruimte hier wat ik hier kon laten zien, was ik aantrekkelijk voor hun programma. Zo heb ik mezelf landelijk in n korte reportage mogen presenteren.




Conclusie, ja aan de oppervlakte zou je kunnen zeggen, heb alles gedaan wat n mens kan doen, heb cd uitgebracht, n boek, op radio en tv geweest. Wat wil r nu nog?
Het voelt in ieder geval alles is hier waar ik nu woon op zijn plek gevallen. Kan alles geven wat in me is, heb hier alle ruimte voor gekregen letterlijk en figuurlijk en ook in mijn innerlijk vrijgemaakt. En waar t nu dan heen gaat…..
Naar de finale? De laatste legendarische datum 2012. Wat gaat er gebeuren, gaat er iets gebeuren?
Dit aspect, daar is t bij mij mee begonnen, aspect van eindtijd in eerste instantie dit zwaar voelende in mijn wezen. Is dat wat nu komende is, waar alle voorbereiding naar geleid heeft?
Of bouw ik gewoon rustig verder aan het mezelf presenteren op t internet met nog meer filmpjes nu dan ook de muziek, eventueel weer boek uitgeven.
Belangrijkste is, het is vrij, er moet niks, er hoeft niets te gebeuren.
Daarom is alles licht en volg van daaruit de Stroom waar die Stroom ook heen wil.
Er is alleen maar nu, en in dat nu zal ik voelen wat Wil, elk moment weer.



Kagib

Reacties

Walter zei…
Ik wilde iets typen...toen bleken er geen woorden voor te bestaan!
Raar hè?
Glimlach van oor tot oor.
Das ook wel goed, toch?
Big hug!
Walter
Kagib zei…
Nou je reactie spreekt boekdelen lieve Walter, fijn dat je t kon ontvangen, mooi glimlach van oor tot oor. :))
Beantwoordt graag je knuffel in verbondenheid liefs Karel

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN