een laatste kans

lieve jij,

ik beleef dat we in een heel spannende tijd leven.Dat we naar n soortement van finale gaan. Dit thema is al vele jaren met mijn leven verweven, begon al bijna 25 jaar geleden. Thema van eindtijd, scheiding, een hele grote verandering die gaat komen. Dat kwam toen tot uitdrukking in de tekst Afscheid en Begroeting. Nu is r een andere inspiratie ontstaan die ik graag met je wil delen. 2012 komt eraan, en nee die gaat niet zomaar voorbij zoals andere jaren. Het verbindt zich tuurlijk met de maya's hun voorspellingen maar t is veel meer, heel veel spirituele stromingen komen hierin samen. Maar op zich maakt dat alles niet uit, als mijn Hart niet gereageerd had, had ik niet deze tekst tot uitdrukking gebracht en nu al op vele plekken verspreid.

En ja de kerst, misschien dus de laatste kerst zoals die was. Dus misschien nog wel extra mogelijkheid om diep te voelen de betekenis van dit feest, dat het het feest van het Licht is, de geboorte van het Licht dat niet van deze wereld is. Helaas nog minimaal vrijgemaakt is in de mens en meer en meer ingekapseld raakt door alles waar de mens door vol raakt wordt gemaakt. Dat dit Licht tot je mag spreken in je hart, dat je t mag voelen, nu extra voelen de Liefde de warmte erin dat t zo een heerlijk feest mag worden een waar Lichtfeest met iedereen die je dierbaar is.

lieve warme kerstgroet Kagib


EEN LAATSTE KANS


Laatste kerst, zoals t was?
En alles zal anders zijn.
Een achter gelaten hebben van alle schijn?
Een nieuw begin…..
Vieren van het Licht.
Het Licht dat zal zege-vieren.
Uiteindelijk, aan het eind.
De keuze gemaakt.
Heb je een keuze gemaakt?
Doorgaan zoals het altijd was,
dat het nooit anders zal zijn.
Maar als t moment komt is t te laat.
Scheiding.
Splitsing.
Tot de laatste seconde een kans.
Aanreiking.

De laatste dagen van dit jaar,
bezinning, afscheid.
Afscheid nemen.
Alles dat je vasthoudt, tegen houdt,
het Licht tegen houdt dat is.
Er altijd voor jou is.
2012 het komt.
Het gaat komen.
Het is niet tegen te houden.
De tijd loopt op zijn eind.
Is de keuze gemaakt?
Heb jij een keuze gemaakt?
De brug bouwen in jezelf,
of…..


Een appél van mij tot jou.
Het is tijd.
Alles komt tot een finale.
Waar sta jij?
Waaraan ben jij trouw?

De sleutel is in je hart.
Een laatste kans.
Mijn leven voor jou gegeven.
Elke seconde daarvan.
Zoveel kansen.
En nu is de finale gekomen.
Of je wil of niet.
Escalatie van ont-wikkelingen.
Zonder oordeel zonder beschuldiging.
Slechts de oogst van dat wat gezaaid is.
Vieren van het Licht.
Van de Liefde die er al-tijd is.
In jouw hart.
Steeds krachtiger zal schijnen misschien zal schrijnen,
in confrontatie met dat Licht.
Om jou een kans te bieden tot het einde.


Kagib

De uitgesproken woorden

Reacties

Walter zei…
Voorspelling of geen voorspelling, ik ga er sowieso voor...Hoe het er ook uit zal zien, ik blijf trouw aan, aan wat?
Misschien simpelweg de stem van het Hart, niet zozeer alleen mijn stem van mijn persoonlijke hart, want er is meer.

Zeer warme groet vanuit een overtuiging die los staat van!
Kagib zei…
Ja lieve Walter iets belangrijkers is r niet dan trouw zijn aan t Hart en zeker is dit veel meer dan de stem van de persoonlijkheid, de persoonlijkheid kan er uiteindelijk wel n uitdrukking voor zijn maar daar gaat n heel proces aan vooraf.

Fijn dat je in mijn leven bent hele fijne waarlijk feestelijke dagen in warme verbondenheid Karel

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN