laatste woordje voor einde ;)



lieve jij,

Ik heb net mijn agenda doorgebladerd, even door het jaar heen gebladerd.
Het was een heel wonderlijk jaar voor mij.
Eerst de naweeen dat er gewoon helemaal niets gebeurde eind 2012. Geen grote ramp, geen grote verandering. Ik kon het niet bevatten. Een heel jaar trouw mijn gevoel/intuïtie gevolgd, en er gebeurt niets. Alles gaat gewoon door. Hoe kan dit? Het is me nog steeds een raadsel hoor.
Maar gelukkig is er ingegrepen, want ik kon even de draad niet meer oppakken. Maar in de nacht is al die energie weggehaald mbt eindtijd etc. echt alles. Alles helemaal leeg gemaakt, geneutraliseerd. Ik was/ben hier wel heel blij. Dan wordt weer zo zichtbaar dat je niet alleen bent, dat on-zichtbaar alle steun en begeleiding er is.
En ja daarna is t eigenlijk een heel licht jaar geweest, heel relaxt, gewoon mijn ding doen.

dit jaar voelde als een 0 Jaar. Niet een jaar van nieuwe ontwikkelingen meer even een rustpauze een tussenfase. Voelde heel duidelijk. Heel tastbaar ook in dat ik dit jaar geen reacties heb gegeven als iemand jarig was. Dat kan ik alleen maar van binnenuit, als mijn hart ja zegt, en mijn Hart zei nee, uitzonderingen daargelaten. Maar dat voelt nu dus weer open en stromend. Nu begint t zo voelt t.

Geen bezinning over de wereld voor nu. Ik weet niets meer, er trilt niets meer wat wel of niet te gebeuren staat. Ik Weet wel wat mij te doen staat, mijn aandeel in het geheel, en daar ga ik voor.
Wens jou een heerlijk vreugdevol uiteinde warm verbonden met ieder die je dierbaar is al is t maar met jezelf, in jezelf is er een Verbinding een Verbondenheid met alles en iedereen. In die Verbinding ben ik met jou verbonden.
Dank voor alles.

lieve warme groet Kagib

Reacties

Walter zei…
Ben er stil van Karel. Inderdaad het jaar nul, opnieuw werden we wakker in dat wat is. Gewoon weer dat houvast vinden in..Ik wens je een goed jaar, een jaar van nog dieper inzicht. Bij mij doet dat soms pijn, maar ik kan niet anders dan er in meegaan. Het gaat maar door en dat is eigenlijk heel mooi.
Een extra warme nieuwjaarsgroet.

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN