eigen vleugels

Geen vogel vliegt te hoog als hij met zijn eigen vleugels vliegt.

William Blake

Dit vind ik ook wel een hele prikkelende.
Het is ook maar wat je onder eigen vleugels verstaat.
Maar volgens mij bedoeld hij je ware Vleugels, wie je werkelijk Bent.
Grappige is hoe hoger je dan vliegt om bij dat beeld te blijven hoe hoger je komt hoe meer hoog en laag verdwijnen. Maakt allemaal niet meer uit, je positie wat je moet doen. Je doet gewoon wat Wil, vliegt jouw vlucht. Fly like an Eagle, de vlucht van de Heilige Geest.
Dit was wat t in eerste instantie opwekte.

Komt nog ander facet naar boven en dan heeft vleugels verbinding met echt zijn. Eerlijk zijn, jouw vleugels, wat jouw innerlijke realiteit is in dit nu. En dan mag je heel hoog reiken, verlangen naar de ultieme vervulling bevrijding, voor jezelf voor de wereld, als je maar voeling blijft houden met je echte verbinding, geen droomvlucht, geen vluchten maar eerder je vleugels sterk en groot maken zodat je steeds beter kunt vliegen en niet vroeg of laat neer zal storten.

lieve warme groet Kagib

Reacties

Helma zei…
Hoi Kagib,
sorry dat ike ven bij kom maar ik kan niet reageren bij renaat (will-art) Ik krijg steeds de melding dat ik met mijn account niet daar kan reageren amar ik heb geen ander account? Ik kon ook geen email vinden dus zou jij alsjeblieft willen zeggen daar dat ik niet kan reageren en of ze me dan even wil mailen. Mijn mail staatopm mijn site.

Groetjes, Helma

Dit is wat ik bij het braamblad vanwilde zetten "

"Ik heb zelden zo'n mooi braamblad gezien. Werkelijk een fantastisch en mooie warme kleur.

Groet, Helma
Kagib zei…
hai Helma,

Helemaal goed hoor, het is trouwens een hij, maar hij leest ook vaker bij mij dus dan vindt ie misschien dit ook.
Zal je reactie bij hem zetten. :)

lieve warme groet Kagib
Kagib zei…
hai Helma, het lukt mij ook niet. Hij heeft iets veranderd waardoor je niet meer gewoon kunt reageren, je hebt t wel gelezen, je moet teamlid zijn of zoiets.

Dus ja Renaat, als je dit leest, en dit is niet je bedoeling misschien mag het weer veranderen.

lieve warme groet Kagib

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN