praten

Wie veel praat, hoort nooit iets nieuws.

Bram Hubregtse

Ja, hier heb ik al heel vaak over gedeeld.
Hihihi hier op internet lijkt t misschien dat ik altijd het hoogste woord heb maar dit is echt niet zo. Ik ben vooral een luisteraar. Door de jaren heen heb ik onvoorstelbaar veel verhalen beluisterd, tot me laten spreken doorvoeld. Dit heeft me heel rijk gemaakt, begrip gegroeid voor zovele binnenwerelden van mensen, hoe mensen in de wereld staan.
Ik spreek pas als ik voel dat t wil van binnenuit. Ik spreek pas over spirituele zaken als ik ruimte hierin ervaar, er openheid is, er een vraag is. Als dit niet zo is, zal niemand te weten komen dat ik spiritueel ben.
Belangrijkste is eigenlijk ik hoef niet meer te spreken, ik hoef er niks meer mee, al veel jaren niet meer. Daarom is t een vrij spreken geworden, uit vrijheid, zonder dwangmatigheid, afgestemd op wat is.

Dit was mijn verhaal, heb me hierin uitgesproken.
Hoe is dit voor jou?

lieve warme groet Kagib

Reacties

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN