onvoorspelbaar



Uiteindelijk leef je van binnenuit. Je volgt de Stroom van binnenuit in het Eeuwige moment. Je weet dan niet wat het volgende moment brengt, want elk moment is weer nieuw. Je beweegt mee met die innerlijke Beweging, waar die beweging je ook maar heen brengt. Geen angst voor de gevolgen want je bent alleen maar trouw aan jezelf, aan jeZelf. Als je voelt dat het daarmee in harmonie is dan is t leven licht vol kracht vreugde, in vrede.
Voor de mens om je heen kan die Beweging heel vreemd lijken, kunnen er wonderlijke keuzes gemaakt worden, rare bokkesprongen, vreemde wendingen. Je in onzekerheden storten, schepen achter je verbranden, zekerheden loslaten. Maar je Weet dat t goed is en dat dit dan het enig juiste is om te doen.

Tuurlijk wordt alles gedragen vanuit n bepaald Bewustzijn dus er zullen op een bepaald level ook geen onverwachtse dingen meer gebeuren tegenstrijdige dingen. Maar soms kan het tegenstrijdig lijken voor iemand die niet begrijpt, er zich niet voor opent, het niet kan bevatten. En toch sta je dan vrij in deze Verbinding wat de ander ook zegt, wat de ander ook van je vindt. Of ze ooit zullen begrijpen is dan ook niet van belang. Je begrijpt het zelf en je Weet dat t goed is.
Uiteindelijk ben je alleen nog maar trouw aan jeZelf, daar heb je je vertrouwen aan gegeven, wat het gevolg ook is.

Kagib

Reacties

Walter zei…
Twee dingen heb ik met je stukje gedaan;
Het 'je' heb ik even vervangen door het 'ik' van Kagib. Het stukje werd er bijna nog mooier door.
Toen was ik zo vrij het 'je' te vervangen door mijn ik, en het bleef mooi!
Een welgemeende glimlach gaat nooit vervelen, hopla..daar istie weer!
Smile...
Kagib zei…
Hihihi ja dan leest t ineens heel anders. Maar ik zou niet durven dit alles te delen als ik t niet was die het zo beleefde. Dit met al mijn inspiraties. Maar juist door wat je zegt, dat is hoe ik t ook beleef t is niet iets van ik of jij het wordt dan iets van wij van Zijn daarin één Bewustzijn zijn. Dat wat vrij komt vrijgemaakt is. :)))
Daarin is en daarin zal ware verbondenheid zijn zoals ik met jouw Weg ervaar. :)))

Nog n fijne dag liefs Karel :)))

Populaire posts van deze blog

de golf en de oceaan

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS