boekpresentatie tijd voor de Sleutel



hai,

Ja, als je hier vaker leest weet je wel beetje de beleving van waaruit ik leef, waar het me om gaat.
Vanuit die afstemming heb ik dus een boek geschreven. Hierin heb ik uitgewerkt wat dit Bewustzijn kan betekenen binnen alle geledingen van de maatschappij. Dit Bewustzijn is als het ware gekristalliseerd in een spirituele Sleutel. Zal m hieronder plaatsen:

Het leven draait om zelfkennis.
Ont-dekken dat wat je werkelijk bent.
Juist ziekte, conflicten, disharmonie kunnen een mogelijkheid zijn om hier verbinding mee te krijgen.
Door de duisternis naar het Licht.


Het uiteindelijke geluk zal je nooit buiten jezelf kunnen vinden.
Wat je werkelijk bent, is niet van deze wereld.
Iedereen leeft in zijn/haar belevings/denkwereld en krijgt dat op zich af, wat hij/zij nodig heeft.


Iedereen heeft in zichzelf een goddelijke vonk.
Dit spreekt dmv het Geweten bij eventuele 'misstappen',
en in verbinding met de intuitie kun je meer en meer onderscheidingsvermogen krijgen in dat wat Waarheid is.
Door groei van deze Vonk, kan deze Waarheid langzaam, maar zeker, onze hele persoonlijkheid doorstralen.
Je bent dan Vrij!
Levend vanuit de Essentie, ben je dan verbonden en in harmonie met het Al, met Alles.


Het Leven is Eeuwige verandering en ontvouwing.
Sterven is slechts overgang.


Wat mij betreft, staat hier alles in. Per regel heb ik in dit boek uitgewerkt wat de Sleutel binnen de maatschappij zou kunnen betekenen.
Mocht je resonantie hiermee voelen, je bent van harte welkom.
Als je op facebook zitten, hieronder de link waar ik dit als een evenement aangekondigd heb.

https://www.facebook.com/events/1595129187435998/

Misschien tot 6 juni.

Hartelijke groet Kagib

Reacties

Populaire posts van deze blog

de golf en de oceaan

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS