30-7-2000 delen

Ik wil slechts delen.
Delen wat zich van binnenuit wil mededelen.
Dat wil stromen.
De woorden, vloeiend, verbindend.
Wat zich in de wereld wil tonen.
 
Ik wil slechts delen,
over het leven.
Over het beleven, inleven, het vergeven.
Over alles wat me wordt gegeven.
Een moment aan de tijd ontheven.
 
Ik wil slechts delen,.
over de illusie,
maar ook de mogelijkheden.
Over het verleden dat zich toont in het heden.
Het dromen en het wakker zijn.
Een belichting van alle pijn,
aanduiding van de schijn.
 
Ik wil slechts delen,
wat buiten de tijd staat.
Waar het werkelijk om gaat.
Wat ons nooit met rust laat.
Wat niet in deze wereld bestaat.
 
Ik wil slechts delen,
over jouw eventuele smart.
Over wat al zolang op je wacht.
Over de ware Kracht.
Over de ware Macht.
 
Ik wil slechts delen.
Mijn hart met jouw hart.
Dat alle verwarring wordt ontward.
Een Stem die roept van binnen, heel heel zacht.
 
Dat wat me met jou verbindt.
Dat waarin zich uiteindelijk de Eenheid vindt.
De geboorte van een geheel nieuw Kind.
Een geheel nieuw Mens.
Dat is mijn diepste wens.
Dat jij mag sterven, zodat je een geheel nieuw Koninkrijk in jezelf mag verwerven.
Dat Het mag opstaan, de enigste zin van het bestaan.
Dat jij mag vergaan, en het Andere mag opbloeien.
Dat Het bevrijdt mag worden uit alle boeien.
 
Ik wil slechts delen.
Jou ten diepste raken.
Delen over wat jou hopelijk niet onberoerd zal laten.
Dat alle schijn achter je wordt gelaten.
 

Kagib

Reacties

Populaire posts van deze blog

de golf en de oceaan

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS