23-8-2000 voed mij



VOED MIJ

Ik heb honger.
Vul mij.
Ga niet aan mij voorbij.
Hou van mij.
Alles is zo leeg.
Ik wil eten.
Ik wil vergeten.

VOED MIJ

Laat me rennen.
Blijf me met nieuwe indrukken verwennen.
Verdoof mij.

VOED MIJ

Vul mij met eindeloze beelden.
Gebruik mij.
Stel belang in mij.
Laat me wegzinken in koesterende weelde.

VOED MIJ

Verleid mij.
Leid mij.
Leid mij af.

VOED MIJ

Laat me vooruitsnellen.
Mezelf vergeten.

VOED MIJ

Laat me niet alleen gaan.
Laat me niet aan de kant staan.
Neem me mee.
Laat me volgen.

VOED MIJ



Vul mij.
Ik heb honger.
Ik heb honger naar meer.
Hiertegen heb ik geen verweer.
Geef me dus meer, meer , MEER.

VOED MIJ

Geef mijn leven zin.
Zeg me dat ik er iets bij win.

VOED MIJ

Maak me belangrijk.
Maak me rijk.

VOED MIJ

Ik wil vergeten.
Ik wil niet weten.

VOED MIJ

Ik voel me zo leeg.
Laat me niet alleen staan.
Ik kan niet alleen gaan.

VOED MIJ

Ik heb zo'n honger.

VOED MIJ

Blijf mij verwennen.

VOED MIJ

Laat me mezelf niet kennen.

VOED MIJ

Hou van mij
Bemin mij.
Stel belang in mij.

VOED MIJ

Laat me niet voelen de leegte.

VOED MIJ

Ik wil verdrinken.
Wegzinken in vergetelheid.

VOED MIJ

Geef me geen rust.
Maak me niet van mezelf bewust.
Laat me ondergaan in de lust.

VOED MIJ

Zeg me dat ik er mag zijn.
Ik wil niet de waarheid,
ik wil slechts de schijn.

VOED MIJ

Laat me dromen.
Ik wil niet achter de waarheid komen.
Betover mij.
Verdoof mij.
Drijf me voort.
Laat er steeds iets zijn wat me bekoord.

VOED MIJ

Blijf me zeggen dat het zin heeft.
Dat wat we doen, waar de mens voor leeft.
Blijf me zeggen, alles is goed.
Blijf me zeggen, hoe alles moet.

VOED MIJ

Geef me alsjeblieft geen rust.
Laat me voortjagen.
Blijf mijn nachtmerries verjagen.
De vele angsten die me blijven belagen.

VOED MIJ

Denk voor mij.
Leef voor mij.

VOED MIJ

Zeg me wat ik doen moet.
Ik wil doen wat de ander doet.
VOED MIJ

Zeg me dat alles goed is.
Sus mijn geweten.
Laat me alles vergeten.

LAAT ME SLAPEN.
LAAT ME SLAPEN.
LAAT ME ALSJEBLIEFT
VERDER SLAPEN.


Kagib

Reacties

Populaire posts van deze blog

de golf en de oceaan

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS