25-8-2000 volgen



De Beweging beweegt mij.
Laat mij verder gaan, en dan weer stilstaan.
Zolang ik de Beweging volg, ben ik vrij.
Zolang ik de tekens blijf verstaan.

Ik weet niet waarheen.
Ik weet niet waarom.
Maar ik kan en wil niet meer terug, sinds ik deze weg begon.

Alle opwinding is weggezonken.
Hierdoor kan het ware Leven worden ingedronken.
Het is een onaantastbare leidraad,
die vanuit de ware rust mij voor gaat.

Het is een alles laten verstillen.
Een loslaten van al mijn eigen willen.
Een meer en meer de Waarheid in mijn leven tillen.
De verbinding met de Waarheid die gaat trillen.
Een oplossen van alle meningsverschillen.

Een gedragen worden door de ware harmonie.
Weerspiegeling van de innerlijke vrede is wat ik dan zie.
Een gaan zonder motief.
De wanorde is hersteld tot de ware orde,
want ik heb het Leven lief.

En zo drijf ik met de Goddelijke deining mee.
De deining van de Goddelijke zee.
Ik voel me beschermd, ik voel me gedragen.
Er is geen enkel gevaar meer dat me kan belagen.

Het doorzien hebben van alle schijn.
Een zonder angst in de leegte durven zijn.
Een me laten vullen, vervullen door wat
niet van deze wereld is.
Dat wat uiteindelijk op zal lossen alle duisternis.
Zodat de ware Ziel bevrijd zal worden uit de gevangenis.

Verder en verder laat ik me meevoeren.
Bij momenten ontroeren.
En keer op keer beroeren.


Kagib

Reacties

Populaire posts van deze blog

de golf en de oceaan

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS