terugkeer



Hopeloos verstrikt in een situatie.
De angels van wantrouwen, twijfel, in me vastgebeten.
Mijn keel dichtgesnoerd van angst, door alle leugens die ik gezaaid heb.
De vlucht dreigt een doodlopende weg te worden.
De zoeklichten van de waarheid hebben me bijna gevangen.
In mijn innerlijke duisternis, kan ik de lamp niet vinden, waar ik vroeg of laat tegenaan zal lopen.
Het ijs van kille afweer, groeit steeds meer rond mijn hart.

Helemaal opgesloten in mezelf, slaak ik uit wanhoop een kreet om hulp.
Een doodse stilte valt...............
Dan............. een zachte Liefdevolle stem:
'Heb vertrouwen, geef jezelf over, alles komt goed'.
Er daalt een allesverzachtende rust op me neer.
Ik word verwarmd door een stroom van Liefde die langs mijn hart strijkt.
Alle kilheid smelt weg.

Ik zeg: 'ja, het was allemaal een leugen, wil je me vergeven'?
Twee zachte armen, worden om me heen geslagen.
Door deze innige omhelzing, barst ik in tranen uit.
De tranenstroom spoelt alle leugens, twijfel, alle angst, wanhoop, weg.

Ik heb een nieuwe kans gekregen!

Kagib

Reacties

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN