niet mijn wil maar Uw Wil geschiede 1

Reacties

Walter zei…
OEI, grote OEPS...
Dat was even wennen zeg!
Zou bijna dingen gaan zeggen als; wat een leuke stoel enzo...
Op de één of andere manier verdoofde de toon van je stem mij een beetje en miste ik hetgeen je "besprak".
Wennen dus.
Maar wel heeel vriendelijke groet!
Kagib zei…
Hihihi ja die stoel das de koningsstoel. Iedereen die erin zit mag even de koning koningin zijn. :)))

T paste ook heel erg in t interieur, de muren zijn zonnegeel en de vloer is blauw hihihi
Vond m ook gewoon heel mooi.

Ja t is weer fase verder niet alleen lezen eventueel beluisteren maar nu van waaruit de woorden ontstaan. Ze ontstaan in t moment bij bv dit thema niet mijn wil maar uw wil. Komen nog verschillende stukken.
T is heel makkelijk vanaf youtube over te hevelen, das ook meegenomen. ;-)

lieve warme groet Kagib
Walter zei…
Zal ze met aandacht volgens Kagib, je weet dat ik het zeer waardeer.
En aan die snuit van je wen ik wel hoor!
Begin er wel wat Huggerig door te worden. Hihihi.
HUG!
( verwijder dit gerust hoor!)
Kagib zei…
Hihihi nou mannen mogen ook huggen hoor. :)))

Heb ik al vele jaren geen problemen meer mee, als ik t voel reageer ik heel natuurlijk.

Dank voor je hug liefs Kagib

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN