3 naar de Ommekeer

En toen ging ik op kamers

Ik ging studeren voor leraar.
Toen merkte ik dat mensen het heel fijn vonden dat ik mezelf was, mijn kwetsbaarheid durfde te laten zien, geen masker en muur had. Kreeg dus heel veel positieve respons, en aangezien mijn vader me niet meer kon afbreken kon ik langzaam mijn zelfvertrouwen opbouwen.
Om een aanduiding tegeven hoe ik toen door de wereld bewoog: Ik kon mensen niet aankijken, kwam amper uit mijn woorden, terwijl ik van binnen zoveel wilde zeggen, maar het kwam er helemaal verwrongen uit. Gelukkig kon ik me altijd op papier wel heel eenvoudig uitdrukken, alles wat in mij leefde.

Wel leuk hieronder paar vb te geven van teksten die ik toen schreef:





YOU

Tension everywhere.
Always have to proof yourself.
Act like al fool,
Then you are popular.
Never showing own feelings,
Never showing your inside.
Afraid to be you



You will be cast out,
Cause own feelings are not allowed.
You don't belong to them.
Only show your 'good' sides.
Make profit of that
Never showing own feelings.
Never showing your inside



Afraid to be you.






UNANSWERED LOVE






Look at me,



And try to see,
That it is tenderness that I need.
Together, we can stand this world.
Alone I am nothing
I live for you.
There is nothing else to do.
I live for you.



Going out.
Searching everywhere.
Is there somebody who does care.
Falling in love too fast.
When you look in my eyes.
All my sadness dies.
And I think I love you.
But I know this is not true



Maybe you love me,
Then show it and make me free.
I've had enough of unanswered love.
It makes me mad.
So many dissapointments, hard feelings.
You break me dowb, you destroy me.
Slowly I pine away,
And everything gets grey.
Everything gets grey, GREY



I live for you.
There's nothing else to do.
I LIVE FOR YOU






SAD






I'm sad.
People shooting eachother
I'm sad
Money is the ruler
I'm sad
The world will explode.



So do something about it.
Be one and fight
Fight this fucking world.
Make it worth existing.
But



I'm still sad.
Because this is a dream.
It won't happen



I'm sad.
Why are people changing
Love is gone
Tenderness is gone
I won't change.
Fight this world alone.






Maar de grote levensvragen bleven, en die begonnen steeds intenser te drukken, ik kon het niet meer bij elkaar krijgen.
Er moesten antwoorden komen.
En ja, als die antwoorden niet gekomen waren, dan was ik er nu niet meer geweest, dan had ik zelfmoord gepleegd. Ik kon het echt niet meer dragen.

Maar gelukkig kwamen de antwoorden, in de vorm van een boek. Het ging over de karmaleer, en alles viel op zijn plaats. Het was een diepe, diepe, her-kenning. Oh ja, daarom waren we hier, om onszelf te leren kennen, de wereldis een soort school om lesjes te leren. Dit fundament is sindsdien ook niet meer veranderd.
Okee, toen begreep ik het, alles viel op zijn plaats, en de bewustzijnsweg ging in gang.
Dit gebeurde ruim 20 jaar geleden.

En ja, toen kwam alles in een stroomversnelling.


Kagib

De uitgesproken woorden

Reacties

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN