de laatste fase




lieve jij,

Steeds maar trouw zijn aan de Stroom, hoe mijn Hart spreekt.
En t is zo'n vreemde tijd voor mij, het stopt, alles stopt.
Niet nu maar dan t gaat allemaal tot dat moment, en dan is t op.
Dan is de tijd op zo voelt t voor mij, op of rond 21 december.
Dat is voor mij de Eind-tijd.
De finale.
Dat alles tot n finale komt waar ik meer dan de helft van mijn leven naar toe geleefd/werkt heb.
Nee, de tijd bestaat niet en toch is r een tijd die afloopt. Als de tijd vol is de beweging naar zijn eind-punt gegaan is.
een fundamentele fase uit-gewerkt is.
Tot dat punt. En daarna.......
Daarna is alles anders.
Alles totaal anders.

En daarom maak ik geen plannen. Ga ik niets nieuws ondernemen, uitbouwen. Want daarna is alles anders.
Daarom sta ik zo anders... in het leven.
Want veruit ver veruit de meeste gaan gewoon door.
Gaan gewoon door met plannen maken, uitzien naar, verlangen naar, en straks komt kerstmis en nieuw jaar... en zo verder.
En ik kijk er naar, sta er als t ware buiten.
Kan t niet bekrachtigen het wil niet van binnenuit bekrachtigt worden.
Want na 21 december is alles anders, totaal anders.
Een nieuw begin op een geheel nieuwe grond van staan bestaan, een gehele nieuwe bestaans-grond.

Een zo graag willen om her-kenning te mogen vinden van iemand anders beleven samen kunnen delen uitwisselen over dit thema.
Tuurlijk er zijn heel veel openbaringen hierover, channelberichten etc. Ik onderzoek ze ook tussendoor maar t voelt niet, ze resoneren niet met mijn Hart. Geen bekrachtiging van binnenuit.
Geen van... ja daar staat, daar staat mijn Hart, daar staat wat ik beleef, daar staat uitgedrukt de verandering en hoe t hierna zal zijn.
Want daar krijg ik innerlijk geen informatie over hoe de verandering zal zijn. En hoe dat fundament zal zijn als de verandering plaatsgevonden heeft.
Alleen dat ie heel snel zal zijn.

En wordt dan zomaar ineens iedereen in het Licht gebracht allemaal dezelfde nieuwe fase in zoals ook vaker doorgegeven wordt.
Nee, zo werkt t niet. Dat zou t hele systeem van het hier zijn onderuit halen, dat t juist gaat om via ervaring via beleving via openstaan voor het Licht door de duisternis naar het Licht te gaan in het Licht op te gaan.
Dus daarin zal de scheiding zich voltrekken wie in die resonantie mee kan gaan. Want dat voelt wel t meest duidelijke heldere, dat de verandering te maken heeft met energie met versnelling verhoging van energie. En als je daar in mee kunt trillen daar open voor bent, dan kun je mee in die verandering en anders ga je naar n andere bestaansrealiteit.
Dat proces is nu dus gaande, wie nog ontvankelijk is, ook wat ik in voorgaande delen gedeeld heb.

Dus lieve jij, het moment dat ik dit intik is t 2 oktober na 10 uur s avonds, nog 2.5 maand.
Voel in je hart hoe je Hart spreekt, waarin het zich uitspreekt. De tijd is voorbij voor verre toekomstplannen maken, het gaat nu om voorbereiden, je hart bereiden voor de komst van het Licht van die Verandering van de overgang. Tijd voor bezinning, voelen waar t Licht nog niet vrij kan stralen, waar geen trouw zijn is aan je Hart.

 lieve warme groet  Kagib

De uitgesproken woorden:

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-FCJ8KE6PPKSR.mp3

Reacties

Walter zei…
Bijna zou ik willen reageren alsof ik een brief schrijf;
Beste 'Kagib',21 december...eigenlijk maakt het mij niks uit. Ik kan alleen maar doorgaan op de weg waarop ik mij bevind, wat er ook komen zal.
Het loslaten en overgeven is bij mij al een flinke tijd gaande en zal gewoon verder gaan. Vertrouwen vanuit bewust-zijn, zo zou ik het kunnen benoemen. En wat toekomstplannen betreft; Het heden is wat ik beleef en dat is zoals het is.

Los van alles wil ik je gewoon eens bedanken voor de warmte die uit je teksten spreekt.
Extra vriendelijke groet vandaag;
Walter ;-)
Kagib zei…
Ja lieve Walter, hoe mijn beleven is heb ik proberen uit te drukken, dat t toch wel gevolgen heeft dat beleven in dit nu, hoe ik in dit nu sta al sta ik in dat eeuwige Nu. En dat Eeuwige Nu maakt kenbaar wat ik hier deel vanuit dat nu. Het stroomt nu ook het wil nu uit stromen kenbaar gemaakt worden. En daar kan ik alleen maar trouw aan zijn. xxx

Maar zeker ervaar hele fijne verbondenheid met jou daarom wilde ik t ook graag hier delen. xxx

lieve zonnetjesgroet ja hij piept nu naar binnen hihihi Karel

Populaire posts van deze blog

NIETS ZIJN

KARMA NEMESIS

BEET VAN BEWUSTZIJN